Thursday 16 October 2014

Surirumah BerGaji Besar !!

Alangkah indahnya jika surirumah yang duk rumah jer tapi ada gaji,banyak pulak tu..Haaa..memang tak mustahil jika anda berbisnes bersama Shaklee hanya dari rumah.Saya bukan cakap kosong je tau,sebab dah terbuktilah saya berani kongsikan dengan anda semua.

Mana taknya,setiap tengah bulan dapat bonus hasil usaha kita bulan lepas.Duit tu akan saya gunakan untuk bagi duit pada mak kat kampung,bayar zakat,belanja keluarga makan-makan,beli hadiah untuk anak-anak,siap boleh bantu suami lagi tau..Bestnya join Shaklee,kalau tau dari awal-awal lagi confirm dah join..hihi

Permintaan anak nak makan Burgerbyte..

Alhamdulillah..Dulu masa kerja tak sempat pun nak bayar zakat ni. Perasaan memang sangat berbeza masa bekerja dulu,sebab rasa puas hati kita dapat duit hanya kerja dari rumah.Tak perlu nak penat kejar masa hantar anak-anak ke taska la,nak kena tempuh traffic jemla,kalau lewat sampai ofis bos pulak bising-bising.Sapa-sapa yang dah merasa sahaja akan tau perasaan yang hebat itu datang.

Tujuan saya kongsi kat sini bukan nak menunjuk-nunjuk tau..Saya nak ibu-ibu atau surirumah kat luar sana tu dapat merasa apa yang kami dah rasa.Jika nak harapkan duit suami sampai bila..kan..kecualilah suami anda bergaji berpuluh ribu riban..Maklumlah,semua barang dah naik harga sekarang,memang semua perlukan duit,rasa dah macam air paip je duit zaman sekarang.Pantang pecahkan duit rm100,dan-dan tu jugaklah boleh habis.

Okey,sesiapa yang betul-betul berminat nak cari pendapatan lebih,saya syorkan anda join bisnes Shaklee kerana ianya sangat tulus,adil..bukan seperti MLM yang lain.Untuk pengetahuan anda semua,sebelum saya join Shaklee ni dah banyak jenis MLM saya dah join sejak zaman bujang lagi tahun 2000 saya dah mula buat bisnes kecil-kecilan.Tapi setakat itu sahaja,tak pernah dapat bonus sampai 4 angka walau dah cuba pelbagai cara dan usaha.Dengan Shaklee,tak sampai 1 tahun pun saya dapat merasa bonus 4angka.Dalam Shaklee anda yang menentukan gaji anda sendiri nak 4,5,6 angka sebulan??Memang tak mustahil,kerana ramai yang dah merasa, siap dapat cash untuk bayar kereta lagi,melancong dalam luar negeri,semuanya PERCUMA.



Sememangnya,nak berjaya tiada yang senang..petik jari duit dah datangkan..Semua yang dah berjaya pun mula dari bawah.Yang penting kena kuat semangat dan rajin berusaha.

 KEISTIMEWAAN BIZ SHAKLEE BERSAMA KAMI !

♥Tiada yuran yang mahal, hanya RM75 seumur hidup.
♥Bimbingan coaching diberikan sepenuhnya, so jangan risau pada mereka yang memang zero tentang biz dan juga online.
♥Bimbingan 100% SECARA ONLINE.
♥Tiada meeting sampai larut malam, tidak perlu tinggalkan family, buang masa dan buang duit.
♥Tidak mengamalkan penyimpanan stok yang perlukan modal beribu-ribu.
♥Anda hanya perlu BERMODALKAN MINAT DAN KEINGINAN.
♥Modalnya adalah minat anda sendiri, tidak perlu buat loan bagai. Pastinya TIADA MODAL.
♥Sangat sesuai bagi mereka yg ingin pendapatan sampingan tanpa perlu korbankan masa dengan keluarga.
♥Unlimited income, anda yg pilih nak 4,5,6 angka.
♥SEMUANYA PILIHAN KITA.
♥Syarikat yg KUKUH sudah lebih 50 tahun di pasaran.
♥Jaminan Shaklee dengan produk supplement berkualiti yang menjalani beribu ujian adan kajian sebelum dipasarkan.
♥Perbezaan Shaklee yang mementingkan slogan SELAMAT, BERKESAN DAN SEMULAJADI".
♥SANGAT IDEAL buat mereka yang ingin menjana pendapatan di luar jangkaan.
♥KONSEP DLM BIZ INI ADALAH MUDAH. ♥Berkongsi pengalaman sendiri dengan mereka yang memerlukan.
♥Tiada apa yang boleh merubah anda jika TIDAK BERMULA. JADI MULAKAN SEKARANG!

Memang best! Hubungi saya dengan email zulzai05@gmail.com atau boleh sms/WHATSAPP saya 017 3954394 untuk dapatkan detail. Anda TIDAK AKAN DIPINGGIRKAN. Segala coaching yang diberikan adalah PERCUMA!


Saya Zainab Mat Rani merupakan Shaklee Independent Distributor anda ( ID 956208 ) diseluruh Malaysia.Saya bersedia memberikan anda khidmat nasihat secara percuma dan servis pelanggan terbaik untuk sahabat-sahabat semua serta anda semua yang berhajat untuk mencari supplement kesihatan yang sesuai buat diri sendiri,anak-anak,ibu,ayah dan saudara mara. 
Saya juga bersedia membimbing sahabat-sahabat yang berminat untuk memulakan perniagaan online dan menjanakan pendapatan bermula dari 3 angka hingga 5 atau 6 angka dengan Shaklee. 
> Hubungi saya personally melalui telegram/we chat/whatsapp/ 017-3954394 untuk info lebih lanjut 
>Jom follow saya di FB : Zainab Mat Rani 
Fan page : znzabadistore blogspot 
Email: zulzai05@gmail.com