Friday, 21 November 2014

Supplement yang Membantu Menaikkan Nafsu Seks

Banyak cara sebenarnya untuk membantu masalah kurang nafsu seks ni.Dari segi rawatan tradisional mahupun ubat-ubatan.Pada saya,suka saya cadangkan dengan pengambilan supplement yang semulajadi untuk membantu masalah tersebut.
Antara supplement yang dicadangkan ialah Vitamin E dan Alfalfa.



Vitamin E merupakan agen anti-penuaan dan anti-oksida yang sangat berkuasa. Namun, tahukah anda bahawa Vitamin E juga turut dilabelkan sebagai vitamin untuk kesihatan seksual (sex vitamin)?Ini kerana Vitamin E memainkan peranan yang penting untuk menghasilkan hormon seks serta merangsang libido.Secara umumnya Vitamin E digunakan untuk kecantikan kulit, kesihatan jantung dan untuk penyembuhan luka.Tapi kali ini akan fokus kepada peranan Vitamin E untuk kesihatan seksual, atau lebih spesifik, bantu menghangatkan hubungan intim suami isteri.

Peranan Vitamin E kepada suami:
* Lebih tenaga (seksual)
* Ereksi yang lebih lama
* Lebih mudah terangsang
* Libido yang lebih kuat
* Orgasma yang lebih kerap dan bersemangat

Peranan Vitamin E kepada isteri:
* Lebih tenaga (seksual)
* Lebih mudah terangsang
* Libido yang lebih kuat
* Untuk menstabilkan hormon seks/ kewanitaan, terutama bagi ibu menyusu yang mempunyai kandungan hormon prolaktin (hormon menyusu) yang tinggi.

Alfalfa

  Selain daripada Vitamin E,saya juga akan sarankan kepada wanita yang mempunyai masalah kedingan dan kekeringan selepas melahirkan dengan Alfalfa Complex. Biasanya ramai ibu menyusu akan mengenali Alfalfa sebagai milk booster ataupun sebagai makanan penggalak susu badan. Tetapi, sebenarnya banyak lagi fungsi dan khasiat yang ada pada Alfalfa. Antaranya :

1. Dikatakan tumbuhan terbaik yang mengandungi segala zat keperluan harian tubuh manusia.

2. Melegakan sakit sendi dan belakang.

3. Menghilangkan kelesuan dan tekanan.

4. Memberi sensasi ‘rasa sejuk’ (alfalfa Shaklee mengandungi minyak Peppermint)

5. Memberi kelegaan semasa haid (untuk wanita).

6. Merawat arthitis

7. Bagus untuk elergi dan ekzema

8. Merawat athma

9. Mencuci usus bagi membuang toksik

10. Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor disebabkan jangkitan dalam buah pinggang

11. Meneutralkan asid dalam badan

12. Merawat masalah keputihan pada wanita (untuk wanita).

13. Membesar dan menegangkan payudara (untuk wanita).

14. Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri (untuk wanita).

15. Memulihkan urat selepas bersalin (untuk wanita).

16. Membantu masalah penghadaman dan pencernaan

17. Meningkatkan stamina seorang suami

18. Melegakan sembelit (tapi kalau kurang minum air boleh jadi sembelit tau!)

Dan banyak lagi untuk disenaraikan…Jika anda mengalami masalah "kedinginan" dan "kekeringan" jangan bertangguh lagi. Anda boleh hubungi saya untuk dapatkan Vitamin E dan juga Alfalfa.Hubungan suami dan isteri akan terjejas teruk disebabkan masalah "kedinginan" dan "kekeringan" jika ia dibiarkan berlarutan terlalu lama. Ini adalah langkah dan usaha terbaik yang boleh anda ambil. Tidak salah berusaha cara ini, hubungan anda dan suami adalah sangat penting.





 Berminat nak dapatkan sebarang vitamin yang semulajadi ini?Anda boleh hubungi saya Pn Zainab Mat Rani ( 017-3954394 )

Konsultasi terbaik dan percuma hanya buat pelanggan saya.


posted from Bloggeroid

23 comments:

  1. Jangan biarkan hubungan suami isteri terjejas.Jangan pandang ringan.. Vitamin E dan Alfalfa vitamin suami isteri
    Tips bayi selesa guna car seat

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy x boleh ambik alfafa sbb alfafa ada zat besi. sy pembawa thalassemia beta... sy pernah amnik alfafa dan slps 2 minggu pengambilan sy kena serangan spt gastrik yg teruk. ttp ubat gastrik x boleh meredakan kesakitan sy... sy dimasukkan ke wad dan dimasukkan air... Dr ckp badan sy x boleh menyerap zat besi... jadi selain alfafa dan vit E apa yg sy boleh ambil utk atasi masalah dingin seks ini

      Delete
    2. sy x boleh ambik alfafa sbb alfafa ada zat besi. sy pembawa thalassemia beta... sy pernah amnik alfafa dan slps 2 minggu pengambilan sy kena serangan spt gastrik yg teruk. ttp ubat gastrik x boleh meredakan kesakitan sy... sy dimasukkan ke wad dan dimasukkan air... Dr ckp badan sy x boleh menyerap zat besi... jadi selain alfafa dan vit E apa yg sy boleh ambil utk atasi masalah dingin seks ini

      Delete
  2. Hbgn suami isteri kena dijaga..bole cuba vit e yg ada dlm set subur.mmg best

    UBATI MIGRAIN TANPA UBAT

    ReplyDelete
  3. Wahhh.. Dgrnya vivix pun naikkan nafsu juga. baru je member bisik hari tu

    ReplyDelete
  4. Gabungan suplemen yang mantap utk suami isteri...x percaya?cer cuba!

    laksam kelantan yang lazat

    ReplyDelete
  5. Biarpun usia perkahwinan kita dah lama tapi hubungan cinta itu perlu disemarakkan selalu...lagi bahagia rasanya.

    ReplyDelete
  6. supplement terbaik buat suami isteri yang ingin tambahkan kebahagian dalam rumahtangga.

    kelebihan kacang soya

    ReplyDelete
  7. Pentingnya mengambil vitamin untuk kesuburan suami isteri...agar keharmonian rumah tangga semakin rapat dan mesra.

    karnival upin ipin Picc Putrajaya 2014 semakin meriah

    ReplyDelete
  8. Wahh vitamin untuk suami isteri. Tengok macam segan je nak sebut tapi ramai antara pasangan di luar sana yang cari penyelesaian untuk masalah2 seperti ini. Tq sharing dear :)

    ReplyDelete
  9. Huda panggil vitamin cinta.hihii..Memang betul, ramai yang malu untuk bertanyakan hal nie. Huhuu..

    JommSihatDanCantik -> JAWAPAN KEPADA SEBUAH KEHIDUPAN YANG LEBIH BERMAKNA

    ReplyDelete
  10. Suppliment terbaik untuk suami isteri...

    ReplyDelete
  11. Jaga hubungan suami isteri.. Jgn ambil mudah.. Kaalau ada yg mcm tu.. Cuba cari jln penyelesaian.. Di shaklee ad Vit e dan alfalfa yg dpt mmbntu.. Zinc juga Amat perlu utk kesihatan lelaki..Tips Atasi Kulit Kering

    ReplyDelete
  12. Kekalkan kemesraan pasangan dengan kombinasi mantap ini..harus cuba

    ReplyDelete
  13. info yg sgt menarik...nak lebih intim? hadiahkan si isteri atau si suami set intim shaklee tu.mmg best...cuba dulu baru tau...

    Karnival Upin & Ipin 2014,PICC Putrajaya

    ReplyDelete
  14. yang baru berkahwin pun apa salahnya ambil set ini :D

    ReplyDelete
  15. Wow, wow! Apa pun hubungan suami isteri memang penting untuk diutamakan. InsyaAllah, bahagia rumahtangga.
    Jom Cari Duit Lebih

    ReplyDelete
  16. Memang gabungan mantops ni... saya sendiri pun amalkan alfalfa... banyak khasiatnya...

    Segmen Blogwalking Sampai Penat!

    ReplyDelete
  17. Seksi tajuk entri ni..hanya untuk pasangan yang dah berkahwin ye!!!

    Idam IPad Air 2

    ReplyDelete
  18. Macam2 kebaikan supplement shaklee ni. Bukan sekadar untuk satu tujuan. 1 produk pelbagai kebaikan. Tak percaya, cuba lah..

    ReplyDelete
  19. Info menarik dan sgt bermanfaat...

    www.mamazahra.my

    ReplyDelete