Monday 6 October 2014

Bestnya Join Shaklee

Assalamualaikum wbr dan salam sejahtera..

Korang nak tau tak apa yang best kalau join Shaklee ni?Kenapa semakin ramaiyang suka buat bisnes dengan Shaklee?Haa mari sini saya nak kongsikan kenapa saya suka sangat dengan Shaklee walaupun ramai yang duk kata dah ramai yang join..buat apa nak join lagi.
Choooppp ! Kawan-kawan,selepas saya berhenti kerja setahun yang lepas banyak yang berubah pada diri saya.Jom..layan cerita saya kat bawah ni ye.

Sebelum join Shaklee,Jenuh jugaklah saya fikir nak buat apa ye kat rumah selain uruskan rumahtangga,kalau saya asyik duk layan facebook je memanjang memang takkan mendatangkan faedah langsung.Alhamdulillah,masa duk godek-godek facebook nie,ternampak iklan kerja hanya dari rumah dari facebook Wan Fatihanum ( mak saya- my upline ).Saya mula buat Shaklee selepas saya berhenti kerja kerana saya memang nak duduk kat rumah tetapi kena ada kerja yang ada hasilnya.

Haa..mesti korang nak tau apa yang best sangat buat Shaklee ni.Pada saya sendiri,sepanjang bersama Shaklee dalam setahun ni,saya dapat:

1- kenal ramai kawan-kawan di alam maya yang semuanya sangat supportive,suka ambil berat,tolong menolong,banyak bagi nasihat dan membakar semangat.Tidak lupa jugak,mereka semua tidak lokek ilmu,segala apa yang mereka belajar diluar sana akan dikongsikan dalam group SPECIAL kami melalui telegram.

2- Duit bonus setiap pertengahan bulan.Sedang mereka tengah 'poket kering'.kami masih boleh nak bershopping bagai,Boleh beli apa saja dengan duit sendiri tanpa meminta duit suami..DULU,nak minta duit nak beli bedak ke lipstik ke dress pun takut-takut sebab duit suami pun tak berapa nak cukup.Tapi SEKARANG,kalau nak beli apa-apa pun dah takperlu nak mintak-mintak dah..malah dapat tolong suami lagi..Perassan tu memang BEST sangat sebab kita duk jer rumah pun tapi masih dapat bantu suami.

3- Dapat jumpa kawan-kawan lama.Saya buat Shaklee secara online so,jika kawan-kawan lama yang berminat nak dapatkan produk Shaklee,saya akan buat penghantaran secara percuma terus kerumah atau ke tempat kerja bila-bila masa.Mestilah rindu kan kalau dah dekat setahun tak jumpa kadang-kadang tu ada jumpa kawan yang dah sepuluh tahun lebih tak jumpa..Haa..bila buat Shaklee ni,secara tak langsung,dapat menyambung semula persahabatan yang terputus sekian lama.

4- Dapat makan FREE kat hotel.Haa sapa tak nak kalau orang bagi FREEkan.Shaklee suka buat event atau apa-apa majlis secara percuma.Contohnya MASCEL ( master celebtration ),Sambutan hari raya dan lain-lain majlis.Bila kita dah ada ditempat macam tu saya dapat berjumpa dengan kawan-kawan yang positif, secara sendirinya saya rasa lebih confident dan lebih bersemangat.Ermmm kalau dulu selalu jumpa kawan yang negatif.Kita sendiri pun kekadang ter'negatif' jugak..opsss..itu antara saat-saat yang paling tidak suka saya nak ingat.

Kenangan kat MASCEL di Marriot Hotel..dapat hadiah dari Mummyku

5- Dalam group kami ini sangat mementingkan amalan rohani.Secara tidak langsung kita sendiri akan lebih dekat dengan Yang maha Pencipta.Kita dah berusaha,bertawakkal dalam apa jua kita lakukan..selebihnya Berserah je pada Allah swt.

6- Bisnes yang sangat flexibel.Boleh buat kerja dimana-mana sahaja tanpa perlu nak berjauhan dengan anak-anak mahupun suami.Sambil-sambil masak ke,main dengan anak-anak ke,nak menyusukan baby pun boleh buat kerja..Kadang tu tengah bawa kereta pun ada yang call tanya pasal Shaklee nie.pendek kata,dimana-mana pun anda boleh buat.Nak dengan tak nak jer.

7- Dapat tolong ramai orang.Alhamdulillah setakat ini,saya dah bantu ramai orang lebih sihat dan cantik..dengan izinNya juga.yang belum dapat cahaya mata pun alhamdulillah dikurniakan baby yang comel,dengan izin Nya juga.Tiada yang lebih bahagia selain menggembirakan ramai orang.

  
Testimoni kulit muka lebih cantik




Banyak lagi testimoni-yang akan saya uplad nanti..Okey,saya out dulu yer..nak tidurkan baby..Saya akan sambung dilain entry okey..Bye

Berminat? 

Hubungi saya sekarang!! 

Your Shaklee Independent Distributor  

♥ Zainab Mat Rani ♥ 

SMS | WhatsApp : 017-3954394 

 ♥ Shaklee ID : 956208 ♥ 

FB Page : Znzabadistore blogspot


Anda BERMINAT NAK JADI AHLI SHAKLEE dan nikmati potongan hebat 15% - 20%?

NAK TAHU CARA DAFTAR DENGAN SHAKLEE

Mudah sahaja hanya klik di sini:






Saya Zainab Mat Rani merupakan Shaklee Independent Distributor anda ( ID 956208 ) diseluruh Malaysia.Saya bersedia memberikan anda khidmat nasihat secara percuma dan servis pelanggan terbaik untuk sahabat-sahabat semua serta anda semua yang berhajat untuk mencari supplement kesihatan yang sesuai buat diri sendiri,anak-anak,ibu,ayah dan saudara mara.

Saya juga bersedia membimbing sahabat-sahabat yang berminat untuk memulakan perniagaan online dan menjanakan pendapatan bermula dari 3 angka hingga 5 atau 6 angka dengan Shaklee. 

> Hubungi saya personally melalui telegram/we chat/whatsapp/ 017-3954394 untuk info lebih lanjut 
>Jom follow saya di FB : Zainab Mat Rani 
  Fan page : znzabadistore blogspot
  Email: zulzai05@gmail.com