Tuesday 7 October 2014

Elakkan Serangan Gastrik Tanpa Ubat

 Rasa gembira yang tak terkata bila kita dapat menolong orangkan.Kisahnya ada seorang makcik nie,kehidupan dia agak susah tetapi seringkali diuji dengan masalah kesakitan yang amak perit.Beliau akan ke hospital selang sehari..dalam seminggu tu 4 kali kena ambil darah.Asalnya ada penyakit Tibi,lepas tu tekanan darah rendah,lepas tu GASTRIK pula datang.Makin hari makin lemah badannya hinggkan tak dapat nak berjalan.Nak makan tu pun tak boleh kena ada orang suapkan.

 Nasib dapat menantu yang rajin dan baik hati,dapat jugak menjaganya sepanjang masa.Macam-macam jenis ubat dah makcik tu makan tetapi penyakit tu sama jer.Berubat dengan cara kampung pun dah.Kos perbelanjaan ubat dan ulang alik ke hospital pun gak tinggi.Dua minggu lepas saya balik kampung,tapi tak sempat nak ke rumahnya dek kerana masa tak mengizinkan.Anak menantunya ada belikan vitamin dari saya..Alhamdulillah,kelmarin saya dapat berita kesihatannya semakin sihat dan tidak mudah letih seperti sebelum ni.

 Vitamin yang saya syorkan hanyalah ESP dan Vitalea untuk mengawal HB Low.Oleh kerana bujet mereka yang agak sedikit,saya berikan yang sesuai dengan bujet mereka.Kalau ikutkan VIVIX yang terbaik,untuk kesihatan yang menyeluruh.Saya sentiasa mendoakan agar makcik dan semua pelanggan saya sentiasa lebih sihat dan sentiasa berada dalam kesejahteraan dan kesihatan yang baik. InshaAllah.


ESP Shaklee

Peranan ESP Merawat Gastrik


  • ESP akan mengurangkan keasidan dalam perut disebabkan jus gastrik. Maka perut akan lebih neutral. ESP bersifat alkali bercampur dengan asid perut. Keadaan ini akan meneutralkan perut kita dan mengurangkan hakisan pada dinding perut.
  • ESP yang terdiri daripada 20 jenis asid amino akan membina sel dan tisu baru bagi dinding perut. 
Ostematrik Shaklee

 Peranan Ostematrix Pada Pesakit Gastrik:

  • Ostematrix adalah supplement kalsium dengan magnesium dan vitamin D
  • Ostematrix membantu meneutralkan asid yang telah memasuki esofagus dan menyebabkan pedih ulu hati.
Faktor kekurangan kalsium dalam tubuh juga menyebabkan penyakit gastrik. Sebab tu tak pernah kita lihat bayi dan kanak-kanak yang banyak minum susu ada sakit gastrik. Tambah pulak ubat kapur gastrik yang hospital bagi tu mengandungi kalsum jadi lebih baik kita ambil Ostematrix Shaklee yang lebih semulajadi dan selamat dari ubat kapur hospital yang sintetik tu. 


B-Complex Shaklee

Peranan B complex Shaklee Atasi Gastrik

B complex Shaklee bertindak sebagai penenang kepada pesakit gastrik selain membantu mengatasi sakit gastrik anda. Dengan supplement B-complex juga melengkapkan keperluan harian tubuh anda yang sangat diperlukan oleh tubuh dan sistem saraf kita.

 Untuk mendapatkan Set Gastrik Shaklee, anda semua boleh menghubungi saya di talian 017-3954394.


Berminat? 

Hubungi saya sekarang!! 

Your Shaklee Independent Distributor  

♥ Zainab Mat Rani ♥ 

SMS | WhatsApp : 017-3954394 

 ♥ Shaklee ID : 956208 ♥ 

FB Page : Znzabadistore blogspot

Anda BERMINAT NAK JADI AHLI SHAKLEE dan nikmati potongan hebat 15% - 20%?

NAK TAHU CARA DAFTAR DENGAN SHAKLEE

Mudah sahaja hanya klik di sini:






Saya Zainab Mat Rani merupakan Shaklee Independent Distributor anda ( ID 956208 ) diseluruh Malaysia.Saya bersedia memberikan anda khidmat nasihat secara percuma dan servis pelanggan terbaik untuk sahabat-sahabat semua serta anda semua yang berhajat untuk mencari supplement kesihatan yang sesuai buat diri sendiri,anak-anak,ibu,ayah dan saudara mara. 

Saya juga bersedia membimbing sahabat-sahabat yang berminat untuk memulakan perniagaan online dan menjanakan pendapatan bermula dari 3 angka hingga 5 atau 6 angka dengan Shaklee. 
 > Hubungi saya personally melalui telegram/we chat/whatsapp/ 017-3954394 untuk info lebih lanjut 
>Jom follow saya di FB : Zainab Mat Rani 
  Fan page : znzabadistore blogspot  
  Email: zulzai05@gmail.com