Tuesday 7 October 2014

Dapat Kereta Percuma dari Shaklee- Kereta Idaman ku

 Setiap kali kalau keluar jalan-jalan atau kemana saja,jumpa je kereta idamanku mesti akan ku berpaling sampai kebelakang,sampai dah tak nampak dah bayang-bayang kereta tu.Fuhhh memang cantiklah.Air liur ni rasa nak meleleh jer..tapi nasib baik sempat cover..hihi
Dalam hati terus berdoa "Ya Allah,kau makbulkanlah doaku untuk mencapai impianku dapat kereta mini Cooper"

Slurppp..oh kereta ku

Nak tau kenapa saya suka sangat dengan kereta ni?Masa dulu-dulu,arwah ayah selalu beli kereta yang antik,macam-macam jenis kereta yang beliau ada.Nak sebutkan nama sebenar kereta pun tak tau,tapi yang pasti kereta volkswagen,mercedes,volvo ( semua patern lama..tahun berapa entahlah tak tau ).Lepas jemu dah pakai so,juallah kereta tu.Antara kereta yang paling saya suka ialah kereta mini..ala yang Mr Bean pakai tu..apa nama yer?Yang tu,agak lama saya pakai,suka sangat bawa kereta mini sebab ianya kecil senang nak bawa kemana-mana,nak parking pun senang.Tapi bila ayah jual kereta mini tue menangis jugaklah masa tu..sedih yang amat.
Tapi sekarang bila dah nampak Mini Cooper lagilah tergila-gilakannya pulak.Harganya fuuhhh dapat beli sebiji rumah teres..hihi.

Persoalannya mampukah aku dapat kereta idaman ??Jawapannya YA..WAJIB DAPAT jika aku berusaha lebih keras dan gigih hanya dengan Shaklee.Opsss..Shaklee bukan bagi hadiah kereta tau tetapi CAR BONUS..Maksudnya,kita beli kereta idaman dan Shaklee yang bayarkan..haaa menarik kan!!!Bagi anda yang belum familiar dengan bonus-bonus yang ditewarkan oleh Shaklee, mungkin anda berasa pelik bila saya katakan CAR BONUS yang ditawarkan bukan berbentuk kereta tetapi cash.  Bagi saya, ini lebih menguntungkan. Mengapa? Sebab kita boleh pilih sendiri kereta apa yang kita mahukan dan idamkan setara dengan CAR BONUS yang kita perolehi. 

 Memang dah terbukti ramai yang dah berjaya dalam Shaklee telah memiliki kereta idaman mereka.Mungkin ada dikalangan pembaca yang merasa pelik dengan cita-cita yang menggunung. Jika perkara ini mustahil untuk dicapai, maka ia benar-benar sukar. Tetapi sememangnya jika nak berjaya haruslah berusaha setimpal dengan hasilnyakan..

3C yang dijanjikan oleh Shaklee iaitu Cash, Car Bonus dan Convention memang terbukti benar dan sedang dinikmati oleh orang yang benar-benar nak mengubah kehidupan.Jadi amat rugi bagi anda yang tertinggal jauh ke belakang.In Shaa Allah,jika kita berada di susur galur dalam group yang betul kita akan lebih bersemangat dan berkeyakinan.
 
 
Berminat? 
Hubungi saya sekarang!! 
Your Shaklee Independent Distributor  
♥ Zainab Mat Rani ♥ 
SMS | WhatsApp : 017-3954394 
 ♥ Shaklee ID : 956208 ♥ 
FB Page : Znzabadistore blogspot
Anda BERMINAT NAK JADI AHLI SHAKLEE dan nikmati potongan hebat 15% - 20%?
NAK TAHU CARA DAFTAR DENGAN SHAKLEE
Mudah sahaja hanya klik di sini:



Saya Zainab Mat Rani merupakan Shaklee Independent Distributor anda ( ID 956208 ) diseluruh Malaysia.Saya bersedia memberikan anda khidmat nasihat secara percuma dan servis pelanggan terbaik untuk sahabat-sahabat semua serta anda semua yang berhajat untuk mencari supplement kesihatan yang sesuai buat diri sendiri,anak-anak,ibu,ayah dan saudara mara.

Saya juga bersedia membimbing sahabat-sahabat yang berminat untuk memulakan perniagaan online dan menjanakan pendapatan bermula dari 3 angka hingga 5 atau 6 angka dengan Shaklee. 

> Hubungi saya personally melalui telegram/we chat/whatsapp/ 017-3954394 untuk info lebih lanjut 
>Jom follow saya di FB : Zainab Mat Rani
  Fan page : znzabadistore blogspot 
  Email: zulzai05@gmail.com