Tuesday 1 July 2014

Rahim kecut dalam masa 5 hari??

Dari pengalaman sendiri mengamalkan set berpantang Shaklee memang sangat2 bagus..
Yg paling saya suka..tiada sembelit pun !!hari ke 3 bersalin bru rasa nak membuang...cuak gak nak ke tandas..sebab takut berjam2 kat dalam tu..huhu..

Rupa2nya sangkaan ku salah sama sekali..LANCAARRRR jer...hihi..alhamdulillah..
So,saya cadangkan ibu2 gojess semua amalkan set berpantang shaklee..banyak lagi kebaikannya !!
Errmmm..korang nak tau tak citer pasal misteri rahim hilang ??haa..meh sini nak citer sikit

Hari ke2 bersalin,aku jemput bidan kampung datang ke rumah untuk urutkan breast sebab puting susu ku tertutup (tersumbat ).sakitnya masa tu Tuhan saja yang tahu..breastku dah bengkak2 sebab susu banyak tapi tak boleh nak keluar.Lepas bidan urut2 tu,,terus terpancut2 keluar susu badan..Barulah rasa lega.Alhamdulillah..Masa tu bidan ada urut rahim ( peranakan )..katanya okey jar..tak jatuh pun..syukur..

Masuk hari ke 5 bidan datang balik untuk berurut & bertungku..Bidan pun mulakan kerja mengurutnya.Dia start kat bahagian perut dahulu..Bila dia dah pegang kat perut tu..ehhh !!! mana pergi ko punya rahim nie??Takkan hilang kot..buat lawak pulak mak bidan tu..hihi..buat aku jadi takut jer..Bila dia urut2 balik..memang ada pun cuma dah kecik & mengecut..Bidan tu tanya..ko makan ubat apa sampai kecut cepat sangat nie??Tak pernah lagi dia mengurut orang lain 5hari dah kecut..MEMANG AJAIB !!
Sebab biasa dalam 20hari pun rahim (peranakan )masih besar lagi.

Alhamdulillah...sepanjang tempoh berpantang kali nie..semua berjalan dengan lancar..baby pun sihat jer tak de kena juandis ke..sawan tangis ke ( anak sulong dulu kena sawan tangis yg teruk..menangis dari maghrib sampai lepas isyak )..Mak pun bagitau badan aku nampak sihat jer tak macam orang tengah berpantang..Dia nak jaga aku & baby pun senang..hehe

Okeylah..setakat nie dulu sharing kali nie...kita jumpa di lain entry tau..
Jika ibu2 gojes yg berminat nak dapatkan set bersalin @ vitamin hebat..boleh hubungi saya di :
FB : Zainab Mat Rani
Page: ZnZ Abadi Store
Email :zulzai05@gmail.com
Phone : 017-3954934

Nie Set Bersalin yg aku guna...plus ESP