Sunday 27 December 2015

Pengedar Shaklee Yang Pantas di Kawasan Alam Megah

Assalamualaikum hai semua..saya ialah Ibu Manis Anda pengedar Vitamin Shaklee yang Sah Anda !

Masih ramai yang mencari cari pengedar Shaklee yang sah rupanya terutama di kawasan Alam Megah,Shah Alam.Minggu ini sudah 3 orang pelanggan dari Alam Megah yang hubungi saya untuk dapatkan Vitamin Shaklee.



Masing-masing beli Vitamin untuk kesihatan sendiri dan ada yang beli untuk orang tersayang.Alhamdulillah Syukur.Jika anda berminat nak dapatkan sebarang vitamin boleh dapatkan dari saya.

Saya tinggal di Bandar Saujana Putra,tetapi sebab kawasan Alam Megah ni dekat sangat dengan RUMAH saya,jadi lebih baik saya COD saja lagi senang Dan memudahkan semua pelanggan saya.

Antara kawasan yang selalu saya COD ( Cash On Delivery) ialah seluruh kawasan Bandar Saujana Putra,Putra Height,Bukit Lanchong,Puchong Dan Shah Alam.Selain kawasan yang berdekatan saya akan gunakan khidmat Pos Laju Dan Gdex.

Sedikit pesanan ikhlas dari saya...Ingat....pilihlah pengedar yang bertauliah yang boleh konsultasi anda dengan cara yang betul dan yang boleh konsultasi anda sepanjang hayat.Jangan main beli sahaja lepas tu tak tahu cara nak makan vitamin.Sudahnya makan vitamin tiada apa apa kesan.

Kenapa Perlu Membeli Vitamin Dengan Ibu Manis :


√ Ibu Manis akan berikan pandangan Dan cadangan yang sesuai dengan diri Dan Bajet anda
√ Ibu Manis akan ada nasihat seumur hidup pada semua kastemer.
√ Ibu Manis boleh COD secara percuma untuk kawasan terdekat.
√ Ready Stock



Anda boleh WhatsApp saya di talian 017-3954394.



posted from Bloggeroid