Thursday 23 October 2014

Resipi Coconut Mealshakes Shaklee

Antara minuman kegemaran saya ialah Coconut Shake.Kalau balik kampung saya wajib cari coconut shake ni.Biasanya ia dijual kat pantai2 macam tu.Rasanya yg manis-manis lemak berkrim gitu.
Oleh kerana teringin nak minum Coconut Shake sangat,semalam saya beli 1 biji kelapa muda kat sini dengan harga rm3.00 sebiji yang agak kecil sangat.Tapi tak mengapa,janji ada..hihi.Nak tau apa jadi dengan Air Kelapa saya??Haaa..ini dia Coconut Mealshake.Rasanya yang memang berbeza dengan lain-lain shake..hihi.Meh sini saya kongsikan resipinya.

COCONUT MEALSHAKE SHAKLEE

1 biji kelapa muda
1 cawan Air masak
5 sudu besar Mealshake
Beberapa ketul Ais batu

Caranya..Semua bahan2 diatas DIBLENDkan sahaja..selama 1 minit atau lebih..terpulang.Korang boleh rasa dulu manis atau tidak.Kalau nak rasa manis dan lemak-lemak boleh tambahkan Mealshake lagi.No Sugar okey..





Haa..kalau nak tahu,tanpa letak aiskrim pun dah rasa macam letak aiskrim dah.Rasanya yang manis lemak-lemak dan sejukkkkk masuk dalam tekak ni..Fuhhhh memang TERBAIK lah..Rugi kalau korang tak cuba sekarang.



Inilah model yang sangat menggemari Mealshake.Nak bagi anak2 minum pun tak perlu ragu2 lagi kerana ianya MULTIVITAMIN.Sangat berkhasiat.

*Untuk pengetahuan,biasanya kalau coconut shake ni wajib letak aiskrim tau,tapi bila dah letak Mealshake Shaklee kita dah tak perlu nak letak aiskrim dah..Sebab Mealshake rasa vanillanya yang wangi membuatkan selera nak minum makin bertambah2.
Yang penting sekali..ianya BERKHASIAT DAN SEDAP sangat !!!

Selamat Mencuba tau..

posted from Bloggeroid