Monday 22 September 2014

Pengedar Shaklee di Bandar Saujana Putra,Putra Height

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Ada yang tercari-cari Supplement Semulajadi Shaklee x?Boleh hubungi saya untuk urusan jual beli.Saya akan hantar vitamin pilihan anda tepat pada masa dan terus sampai ke depan pintu rumah anda secara Percuma. Jimat kos postage anda kan.Saya sentiasa bersedia COD ( Cash on Delivery ) di kawasan Bandar Saujana Putra,Putra Height dan kawasan yang sewaktu dengannya.

Untuk membuat pesanan atau pertanyaan terus dan membuat temu janji boleh lah hubungi saya di 017-3954394 (sms/whatsapp/telegram/we chat). Jika anda masih tidak pasti untuk mendapatkan set atau produk yang bersesuaian boleh la mendapatkan konsultasi secara percuma dari saya.Dapatkan konsultasi istimewa dari saya.

Selain dari penghantaran COD ke Bandar Saujana Putra,Putra Height dan kawasan yang berdekatan,saya juga menyediakan penghantaran secara pos laju ke seluruh Malaysia. Biasanya penghantaran mengambil masa 2-3 hari bekerja. Alhamdulillah hingga saat ini tiada lagi masalah dari pos laju.

Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
♥ Zainab Mat Rani
♥ SMS | WhatsApp : 017-3954394
♥ Shaklee ID : 956208
♥ FB Page : Znzabadistore blogspot

Anda BERMINAT NAK JADI AHLI SHAKLEE dan nikmati potongan hebat 15% - 20%?
NAK TAHU CARA DAFTAR DENGAN SHAKLEE
Mudah sahaja hanya klik di sini: