Friday 3 April 2015

Jana Pendapatan Bersama ZZ

Sememangnya ramai rakan-rakan kat luar sana sibuk mencari kerja.Tidak kurang juga ramai yang sentiasa mencari pendapatan sampingan tanpa jemu.Apa yang saya dapat lihat dan sangat kagum apabila golongan ibu-ibu atau surirumah yang paling ramai membuat pendapatan sampingan.

Tidak kira apa kerja sekali pun yang penting halal,tidak mengganggu orang lain,anak-anak dan keluarga tidak diabaikan,makan minum cukup.Alhamdulillah

Saya sendiri dari golongan surirumah atau WAHM sentiasa ingin menjadi seorang anak,isteri dan ibu yang berjaya dunia dan akhirat.Saya bersyukur sangat kerana ditemukan Bisnes yang saya buat sekarang.

Walaupun kerja dari rumah,tetapi setiap bulan saya dapat bonus 3 hingga 4 angka,In Shaa Allah dapat juga membantu suami membayar hutang bulanan dan dapat belanja keluarga makan besar..Duit  belanja kat mak pun dapat bagi.

Saya nak kongsikan juga apa yang saya sudah dapat dengan anda semua.Jika anda benar-benar ingin merubah masa depan,JANGAN tunggu lagi.Mulakan dari sekarang.


KEISTIMEWAAN BISNES SHAKLEE



  • Tiada yuran yang mahal, hanya RM80 seumur hidup.
  • Bimbingan coaching diberikan sepenuhnya, so jangan risau pada mereka yang memang zero tentang biz dan juga online. Bimbingan 100% SECARA ONLINE.
  • Tiada meeting sampai larut malam, tidak perlu tinggalkan family, buang masa dan buang duit.
  • Tidak mengamalkan penyimpanan stok yang perlukan modal beribu-ribu.Anda hanya perlu BERMODALKAN MINAT DAN KEINGINAN.
  • Modalnya adalah minat anda sendiri, tidak perlu buat loan bagai. Pastinya TIADA MODAL.
  • Sangat sesuai bagi mereka yg ingin pendapatan sampingan tanpa perlu korbankan masa dengan keluarga.
  • Unlimited income, anda yg pilih nak 4,5,6 angka. SEMUANYA PILIHAN KITA.
  • Syarikat yg KUKUH sudah lebih 50 tahun di pasaran.
  • Jaminan Shaklee dengan produk supplement berkualiti yang menjalani beribu ujian adan kajian sebelum dipasarkan.
  • Perbezaan Shaklee yang mementingkan slogan SELAMAT, BERKESAN DAN SEMULAJADI".
  • SANGAT IDEAL buat mereka yang ingin menjana pendapatan di luar jangkaan.
  • KONSEP DLM BIZ INI ADALAH MUDAH. Berkongsi pengalaman sendiri dengan mereka yang memerlukan.

Tiada apa yang boleh merubah anda jika TIDAK BERMULA. JADI MULAKAN SEKARANG!

Adakah anda sudah bersedia nak mulakan bisnes dari sekarang??

Boleh hubungi saya Pn Zainab MR di 017-3954394.