Thursday, 17 March 2016

Soya ESP Pilihan Terbaik untuk Gastrik Jahat !!

Bila sakit perut atau Gastrik datang,memang akan guling-guling atas katillah nampak gayanya.Malah silap haribulan kena tahan wad kat hospital gara gara Gastrik yang teruk.Saya sendiri memang ada Gastrik Tapi itu dulu dulu la sebelum kenal dengan satu produk ni.

Saya boleh katakan yang Gastrik ni jahat !! Sebab apa tau, sebab bila dia datang Allah swt sahaja yang tau berapa seksanya sakit Gastrik ni.Macam saya pernah juga sakit dibahagian pinggang sampai tak boleh nak bergerak langsung. Nak sembahyang pun kena duduk sebab tak boleh gerak langsung.Masa tu,baru tau perasan orang tua yang sakit lutut sakit pinggang.Dah di urut bagai dengan tukang urut masih tiada perubahan, Dah makan ubat tahan sakit dari klinik, pun sama jugak.

Last sekali saya pergi ke Klinik swasta yang berdekatan rumah saya ni,doktor bertanyakan secara detail untuk mencari apa punca Dan penyebab sakit pinggang saya ini.Akhirnya doktor mengesahkan saya kena Gastrik.Ya Allah terkejut nya saya masa tu.Saya cakap dengan doktor berkali kali betul ke doktor??Takkan Gastrik sampai macam tu sekali??? Doktor beritahu memang ada angin Gastrik akan pergi sampai ke belakang pinggang.

Sebelum ni Hanya setakat muntah,angin,sakit kepala,dan pernah jugak pitam kalau lambat makan.Doktor ada berikan ubat Gastrik Dan angin.Tetapi balik rumah saya tak makan langsung ubat gastrik tu sebab Dah tau tak sedap hihi. Saya Hanya continue minum ESP Shaklee Dan makan Ostematrik sahaja.



Alhamdulillah selepas 3hari konsisten ambik ESP,dengan ajaibnya kuasa Tuhan,sakit pinggang saya memang dah tiada.Dah boleh berjalan Dan sembahyang macam biasa.Makin sayang dengan ESP ni.

Untuk masalah Gastrik ni,ramai juga pengguna ESP berikan komen yang positif dalam masa seminggu Dah sembuh Gastrik yang teruk.Syukur sangat dapat bantu mereka lebih sihat Dan bebas dari Gastrik.





Sedikit info !!


Bagaimana ESP Shaklee membantu untuk sakit gastrik?


ESP ini yang kaya dengan kacang soya terpilihnya, bersifat alkali dan mampu membantu meneutralkan lebihan asid hidrolik yang dirembeskan oleh kelenjar perut tadi. 

Malah, ESP ini juga mengandungi kandungan protein yang tinggi boleh membantu sistem pencernaan bekerja dengan baik kerana sistem pencernaan kita mula 'bekerja' apabila wujudnya unsur protein dalam perut. 

Selain itu, nutrien yang terdapat didalam ESP ini juga mampu membantu membina sel-sel badan yang baru bagi menggantikan sel-sel lama yang telah rosak akibat hakisan oleh asid hidrolik sewaktu proses pencernaan itu berlaku.

 ESP adalah sumber protein yang lengkap dengan 9 jenis asid amino perlu yang tidak dapat dibina oleh tubuh badan dan harus didapatkan daripada pemakanan kita.

Badan kita ni tak mampu hasilkan sendiri asid amino perlu tu. Padahal tubuh kita sangat-sangat memerlukan asid amino untuk regulate proses metabolisma yang penting untuk kesihatan badan. Selain tu, asid amino adalah sumber tenaga dan dapat membentuk tisu-tisu badan, organ, otot, kulit dan rambut.

Jika berminat nak Dapatkan ESP ni dengan best price dan special consultant..boleh hubungi saya Pn Zai ( 017-3954394 )