Monday 5 October 2015

3 Sebab Je Kenapa Korang Wajib Memilih Mengenai Vitamin Shaklee

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Memang tidak diakui banyak sangat produk-produk kecantikan dan kesihatan dipasaran sekarang.Semua peniaga masing-masing mempromosikan produk dengan cara yang tersendiri.Para pengguna tak kurang juga pening kepala nak memilih produk mana satu yang terbaik untuk mereka.

Antara produk yang menjadi pilihan ramai ialah Supplement atau makanan tambahan.Kenapa ramai sangat orang memilih suplement shaklee sekarang ni? Salah satu sebab ialah keberkesanan 100%.Jika tidak,mana datangnya testimoni-testimoni pengguna yang banyak-banyak tu kan.

Saya....saya sendiri akui Shaklee adalah produk yang sangat natural dan selamat digunakan.Setelah saya join Shaklee ni,banyak yang saya belajar tentang produk dan ianya memang terbaik.Nak guna pun tanpa was was.Saya nak kongsikan kepada anda semua kenapa anda juga perlu amalkan supplement Shaklee.



Always safe work and green


Wajib Tahu Tentang Kandungan Vitamin Shaklee


1) Shaklee natural/semulajadi



  • Tiada perisa tiruan
  • Tiada pemanis tiruan
  • Tiada pewarna atau lemak trans
  • Tiada suapan tersembunyi
  • Tidak menjalani ujian terhadap haiwan
  • Tidak mengandungi bahan yang dilarang
  • Tidak mengandungi peluntur klorin

2) Shaklee suplement yang selamat 



  • Menjalani lebih 80,000 ujian kualiti setiap tahun.
  • Potensi yang dijamin - pengesahan dari pihak ketiga
  • Keaslian dijamin - 350 ujian pencemaran dilalukan terhadap SETIAP bahan botani
  • 100% kepuasan dijamin

3) Shaklee berkesan



  • USD 250 juta dilaburkan terhadap ujian-ujian, kajian dan pembangunan (R&D)
  • 70 kajian klinikal telah diterbitkan
  • 60 orang saintis Shaklee
  • 50 patents
Dah baca info kat atas tu ke??Jadi kalau anda sudah yakin dengan produk Shaklee nie.tahniah saya ucapkan.Saya jenis tak suka nak hipoktrik tau,jika ianya berkesan pada saya tentunya ia akan berkesan pada anda juga.yang penting dengan cara pemakanan yang betul dan konsisten,in shaa Allah pasti berkesan.

Kenapa perlu berkira jika ingin memiliki kesihatan yang lebih baik. Sebab itu saya ubah persepsi dengan memastikan setiap hari saya akan mengambil satu jenis vitamin untuk keperluan diet seharian. Pilihan saya pastinya Shaklee! Sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan sentiasa mesra alam.

Jika anda sudah sedar akan kepentingan vitamin.Saya sangat mengalu-alukan anda memilih vitamin Shaklee.Boleh hubungi saya  Pn Zai 017-3954394 untuk keterangan lanjut.