Friday 24 October 2014

Pengedar Shaklee yang Cepat dan Pantas Kawasan Putra Height

Saya adalah Pn Zainab Mat Rani Sentiasa bersedia membuat penghantaran secara percuma di kawasan Bandar Saujana Putra,Putra Height dan kawasan yang sewaktu dengannya.
Saya rasa lebih gembira jika membuat penghantaran sendiri ni kerana boleh dekatkan lagi antara saya dengan pelanggan.Boleh mengeratkan lagi hubungan antara umat dan berkenal kenalan sesama insan.

Saya baru je lepas buat COD dari BSP ni.Ada seorang customer membeli set Kesuburan..Pada mulanya saya ingatkan wanita..sekali tu lelaki rupanya..ermmm.terharu juga rasanya sebab suami yang berusaha untuk dapatkan zuriat..Beliau ada mesej dengan saya untuk tahu lebih lanjut set kesuburan Shaklee.Bila saya dah terangkan mengenai set kesuburan terus customer tersebut berminat nak cuba...Alhamdulillah..yelah kan..kita kena ikhtiar walau apa jua sekali pun.Jangan cepat putus asa.. In Shaa Allah ada rezeki mu dengan izin Nya...

Berusaha..Berdoa..Bertawakkal

Okey..jika anda jugak berminat nak dapatkan mana-mana vitamin dari saya..jangan segan-segan hubungi saya di talian 017-3954394 ( Pn Zainab Mat Rani )


posted from Bloggeroid