Thursday 30 October 2014

Kebaikan Mealshake untuk Anak Lebih Sihat dan Cergas

Semakin hari semakin ramai ibu-ibu yang bersetuju dengan Mealshake sebab itulah saya suka berkongsi mengenai kebaikan Mealshake.Ada apa dengan mealshake ni?

Banyak sebab saya dan ibu-ibu diluar sana sukakan Mealshake.Antaranya :
1 ) Masalah Sembelit sudah tiada..
Selepas ambil mealshake beberapa hari sudah nampak kesannya.Anak perempuan saya tidak lagi sembelit.Alhamdulillah.Dengan gembiranya dia ke tandas.

2) Masalah Tidak Selera Makan
Okey,pada asalnya anak saya tidak nampak kesannya sebab saya hanya bagi 1 sudu besar sehari.Saya cuba naikkan dos pengambilan 3 sudu besar sehari.Alhamdulillah,memang ketara kesannya.Makan nasi bertambah-tambah walaupun hanya dengan telur masak kicap.

Sebab itulah saya sangat syorkan ibu-ibu semua bagilah anak-anak mereka Mealshake.Seiring dengan perkembangan mereka menuru ke arah kanak-kanak cergas dan sihat mereka perlukan zat-zat penting untuk menyokong tumbesaran seharian mereka.

Pentingnya Multivitamin untuk Kanak-Kanak sekarang ?

♥Untuk Tumbesaran
♥Untuk Perkembangan Minda
♥Untuk Tingkatkan Selera Makan anak
♥Untuk Anak yang dah berhenti susu ibu
♥Untuk Anak kekal aktif
♥Sebagai perlindungan jangkitan penyakit kepada anak-anak
♥Meningkatkan berat badan anak
♥Membantu anak fokus
♥Membantu kurangkan kekerapan asthma
♥Mengatasi masalah sembelit pada anak
♥Supplement yang sesuai untuk anak yang menghadapi masalah diabetes tahap 1
♥Membantu menurunkan berat badan anak yang obesiti
♥Ambil semasa sarapan meningkatkan kecergasan seawal pagi
♥Supplement yang sangat mudah disediakan, boleh dicampurkan ke dalam bijirin atau susu

 

Sebagai orang yang sentiasa bersama anak-anak, kita juga mestilah makan makanan kesihatan yang baik supaya menjadi teladan pada anak-anak kita. Haruslah selalu menjaga kesihatan.Apa salahnya kalau kita laburkan sedikit wang untuk kesihatan anak kesayangan kita yang sedang membesar. Jika anda mampu membeli hand beg, perhiasan rumah, perhiasan kereta.Apa salahnya berikan vitamin untuk kesihatan anak.Jika anak sihat ibu-ibu lebih gembira dan tidak stress.

Jika anda inginkan anak2 sihat dan cergas..anda boleh dapatkan dari saya..Khidmat percuma dan konsultasi lebih detail.
Hubungi saya Pn Zainab Mat Rani 017-3954394

posted from Bloggeroid