Sunday 14 September 2014

Fungsi setiap Vitamin dalam Set Menyusu

Supplement ni memang sangat sesuai diamalkan setiap waktu kerana ianya membantu dan mencegah diri kita daripada masalah-masalah penyakit yang tidak diingini.Saya sendiri sememangnya dulu tidak suka nak makan ubat2 ni sebab takut nak telan ubat biji2 nie..Kalau telan pun sebab terpaksa contohnya kalau betul-betul sakit dan masa berpantang je..Masa berpantang yang sebelum2 ni saya makan pun tiada banyak sangat hanya beberapa jenis ubat je yang saya ambil ubat untuk kecutkan rahim dan sakit2 urat.
Tetapi masuk anak ketiga ni saya memang amalkan vitamin2 yang betul2 sesuai untuk ibu2 mengandung,berpantang dan Menyusu.Alhamdulillah,hasilnya pun sangat mengujakan saya.Badan saya memang banyak berubah dari dalam hinggalah luar sepanjang kehamilan hingga menyusu sekarang ini.
Saya mengambil fullset (3M) untuk set menyusu supaya badan lebih sihat dan cergas.Yang pasti ibu-ibu gojes mesti mahukan lebih dari itu..kan.nak lebih jelita..betul tak?..hihi.Set 3M ni bukan setakat susu badan Meriah,berkhasiat malah faedah atau bonus yang saya dapat ialah gastrik saya sudah tiada,strechmark kat bahagian perut semakin pudar dalam masa tidak sampai 2 bulan pun.



Tapi bukan itu sahaja faedah yang boleh anda dapati dengan pengambilan set 3M ni ya..set ini sebenarnya lengkap untuk:

★B-complex, Vitamin C dan ESP memulihkan kecantikan kulit dan seri wajah
★Vitamin C dan ESP memulihkan parut kesan jeragat dan jerawat
Kombinasi ke semua vitamin memberi kesihatan badan menyeluruh dan tenaga harian serta meningkatkan tahap imunisasi badan
★Alfalfa ni selain beri milk booster ia juga boleh membantu masalah keputihan dan bertindak sebagai perapat
★Ostematrix mengatasi masalah sakit pinggang, lenguh-lenguh badan
★Alfalfa, Ostematrix dan ESP membantu pelawasan dan atasi masalah sembelit
★B-complex memberi tenaga kepada badan dan mengawal stress
★ESP sebagai protein shake memberi rasa kenyang berpanjangan untuk membantu mereka yang ingin mengawal atau menurunkan berat badan.

Bergantung kepada cara makan ESP dan B-complex juga boleh membantu menaikkan berat badan bagi mereka yang risau terlalu kurus.
Vitamin C memberi perlindungan kepada ibu dan anak dari penyakit.

Kenapa saya suka sangat dengan set menyusu Shaklee ni?
Selain daripada MILK BOOSTER
♥luka dan parut2 cepat pulih ( ESP DAN VITAMIN C),
♥Rambut gugur dah semakin kurang ( ESP DAN ZINK )
♥Badan lebih bertenaga dan kurang stress ( B COMPLEX DAN VITALEA )
♥Tiada kekejangan otot dan tiada masalah sembelit ( OSTEMATRIK )



Okey,dengan membaca testimoni dari saya dan kawan2 yang lain, adakah anda masih merasakan ia satu kerugian untuk melaburkan wang anda. Bagi saya dan mereka yang sedang mengamalkannya, ia satu kerugian untuk anda tidak mencubanya kerana anda pasti berpuas hati.

Jika ibu2 gojess semua berminat nak dapatkan set menyusu atau lain2 vitamin hebat,boleh hubungi saya :
Pn Zainab Mat Rani
017-3954394
♥special consultation for our customer
♥free coaching forever

posted from Bloggeroid