Saturday 10 May 2014

Kelebihan menjadi ahli Shaklee

Banyak kelebihan jika anda berada dalam group Shaklee ni...sehinggakan saya dah tak pandang dah kat bisnes lain..Jika sebelum ni,memang banyak bisnes yang saya buat untuk menambah pendapatan sampingan selain dari minat berniaga.

Saya memang percaya jika betul-betul nak berjaya pasti boleh pergi jauh dengan Shaklee.Saya bukan cakap kosong je tau saya berani cakap sebab ia dah terbukti.Saya seorang surirumah tetapi setiap pertengahan bulan saya dapat GAJI BESAR.

Saya juga bersyukur sebab dapat menolong sesiapa sahaja yang mengalami masalah kesihatan dan keawangan.Tiada yang lebih bernilai selain dari pertolongan dari Yang Maha Esa.Okey,hari ini saya suka hati untuk berkongsi dengan anda semua mengenai kelebihan dalam Shaklee ini.


APA YANG MENYEBABKAN SAYA SERIUS DALAM SHAKLEE

  • Potensi yang sangat besar
  • Bisnes yang sangat mudah
  • Modal yang sangat rendah
  • Group Bisnes yang sangat seronok - tidak seperti MLM lain yang hanya sibuk mencari downline.

APA YANG SHAKLEE JANJIKAN

  • Cash
  • Car
  • Convention
3C ini sangat bertuah kerana Shaklee yang akan menanggung segalanya.
Kalu saya tanya siapa yang nak umrah 5 star dan First Class???
Tentu semua orang angkat tangan !!
Tapi inilah satu nilai yang Shaklee boleh beri pada kita.

Cash - Bonus setiap 15 haribulan., Siapa yang tak mahu memang saya tak tahu nak cakap apakah kategori orang tu..Sedang elok duit poket kita dah mula kering..dapat pula cash bonus dari Shaklee..Bestkan..Sapa nk bagi kat kita bulat2 macam tu..

Car - Shaklee beri duit untuk anda beli kereta, bukan Shaklee beri anda kereta dan ambil gambar depan kereta, tempek dalam majalah Shaklee Today.

Convention - Shaklee akan meraikan kejayaan setiap ahlinya di majlis besar-besaran dan menawarkan Percutian antarabangsa bertaraf lima bintang serta peluang mengerjakan umrah untuk Muslim secara PERCUMA

Jaringan online yang sangat kuat, coaching dihujung minggu tanpa paksaan.Coaching online yang berterusan.

Jika anda ingin menambah pendapatan sedia ada dengan nilai yang mungkin lebih berganda - ganda, Shaklee boleh beri anda.


KELEBIHAN MENDAFTAR AHLI DENGAN KAMI


  • ACCESS kepada SPECIAL GROUP kami di FB & WhatsApp & Telegram untuk maklumat terperinci mengenai produk2 Shaklee.
  • Anda akan didedahkan dengan marketing online, marketing plan, tips berjaya dalam bisness shaklee, pengetahuan tentang produk serta banyak lagi.
  • Kelas secara online & offline. Dibenarkan membawa anak-anak bersama.
  • Sangat bagus kerana anda akan didedahkan dengan amalan2 kerohanian bagaimana utk menjemput rezeki.

Jom bersama-sama dengan kami di GROUP JUTAWAN SHAKLEE yang masih muda dan bergaya serta dalam keluarga SHAKLEE yang sangat harmonis dengan bantuan mentor yang dah expert dan lama dalam perniagaan ni.


FAEDAH-FAEDAH MENJADI PENGEDAR


1. Dapat keuntungan dari Harga Runcit iaitu hingga 33%

2. Bonus peribadi dari penjualan produk. (Minima 150uv sebulan)

3. Bonus peribadi yg di terima tertakluk kepada jumlah point uv yg terkumpul. Semakin besar point yg di kumpul sebulan tu, semakin tinggi pembayaran % bonus kita nanti. % bonus bermula dari 5% hingga 21%

4.Shaklee menawarkan CASH (bonus & incentive), CAR (insentif kereta) & CONVENTION (percutian antarabangsa bertaraf lima bintang serta peluang mengerjakan umrah untuk Muslim)

5. Memiliki ruang menjana pendapatan sampingan melalui produk SHAKLEE yang SUPER HEBAT!

6. Tidak perlu simpan STOK kerana Shaklee sudah mempunyai Sistem Online Order dan barang akan di pos kepada pelanggan oleh Shaklee Malaysia

7. Bisness yg sangat sesuai untuk mereka yg pemalu & sibuk berkerja serta mempunyai anak2 kecil juga. (FLEXIBLE)

8. MENIKMATI BONUS 2 ANGKA...3 ANGKA..4 ATAU 5 ANGKA ATAS PILIHAN ANDA SENDIRI..ANDA YG TENTUKAN !!





  PURATA PENDAPATAN TAHUNAN 



JOIN NOW !!!
 join now.GIF


Untuk maklumat lanjut, sila hubungi saya di:

Facebook : Zainab Mat Rani

Hp no: 017-3954394 ( sms,whatsapp,telegram )